marți, 15 martie 2011

Divertisment

Şi cum nu era destul, şi azi am "surfat" pe net căutând ceva ce să-mi ocupe timpul care şi aşa era degeaba ars ca gazul de la brichetă şi am dat peste două site-uri importante în divertismentul românesc. Cele 2 site-uri ultra-mega-extra-super-tera fenomenale sunt ilariant.ro şi RObotzi, site-uri care de altfel îmi mai alină din durerea care mi-o provoacă gândul că trăiesc în România. Trebuie să recunosc că urmăresc de ceva timp canalul de YouTube al băieţilor (şi Lavi) care alcătuiesc grupul ilariant şi dacă ar fi să aleg câteva episoade favorite ar fi Pepe-Lepe, Cartofi pai, O seară specială şi Eşti mort..., nu că celelalte ar fi mai prejos dar astea m-au făcut să râd cu lacrimi. În altă ordine de idei serialul devenit de curând senzaţie botezat dintr-o idee strălucită "RObotzi" este ceva mai amuzant, nu ştiu, poate că au o aură specifică românească dată de înjurăturile şi calomniile care sunt parţial cenzurate. Aceştia din urmă au cam avut nişte probleme cu drepturile de autor pentru video-urile postate pe YouTube datorită idioţilor care re-upload-au videorile şi adăugau chestii tâmpite (reclame, melodii), aşa că şi-au mutat video-urile pe site-ul lor motiv pentru care nu pot da link-uri de la episoadele favorite, acestea fiind Bilos, Paralele şi Intrus. Părerea mea este că au procedat cât se poate de corect atâta faţă de ei cât şi faţă de fanii lor. În orice caz recomand cu tărie amândouă site-uri pentru umorul lor şi divertismentul care îl oferă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu